Friday, December 4, 2009

S.E.L.A.M.A.T

Assalamualaikum.

Sebenarnya maleh nak update blog sebenarnya..tapi atas beberapa desakan senior yang nyatanya ketagih dengan nukilanku iaitu azrul,izwan mok,joe beng(nama sebenar dirahsiakan) jadi terpaksala aku untuk update.haha

Waktu aku muda2 dulu(premed), balik kelas je,(dengan confirm skip satu klas last),sudah menjadi kewajipan untuk rakan2 ku untuk tetap datang ke rumah aku untuk merasa shisha yang sedap.

Satu hari...
Likin(budak kampung retok):woi bengong,bab po xsdap shisha ni?
aku:mne aku tau.da ko buat shisha xreti,nak salahkan akulak.

Lalu dia pun dengan selambanya menghisap shisha ag,tapi dengan mengepek dalam bahasa kelantan pekatnye.(untuk pengetahuan pembaca,didapati paip shisha tu da lama xpakai,sbb member pinjam.akhirnya,pabila asap kenikmatan duniawi dengan perisa 3 in 1(apel,vanilla,choc),beliau berkata:

Likin:Bengong! mari tolong kawe ni!tuka arang ntar.
Aku:bereh boh!

time nak bukak tu,aku tengok da cicak kehangusan dengan 3 degree burning.aku glak dan terus berlalu.Jap agi....

Bengong!!!ada cicak bodoh!!!

No comments:

Post a Comment